Tarne & tingimused

TELLIMINE

Milgreni e-poes on lihtne ja turvaline oste sooritada. Valige sobiv toode ning lisage ostukorvi. Kui olete kõik soovitud tooted ostukorvi lisanud, liikuge edasi “kassasse”. Jälgides ekraanile ilmuvaid juhiseid täitke palun kõik ostukorviga seonduvad tärniga tähistatud lahtrid ning valige sobiv kättetoimetamise viis. Kui tellimus on kinnitatud, jõuab Teie e-postile mõne hetkega Tellimuse kinnitus koos vajalike andmetega. Kui Teil tekib küsimusi tellimuse vormistamise kohta, võtke palun ühendust info@milgren.ee või +372 555 406 14.

HIND JA MAKSMINE

Milgreni e-poes on kõik kaubad esitatud lõpphindadena. Kaupade hinnale lisandub kohaletoimetamise maksumus. Ostude eest tasumine toimub pangaülekandega, mille aluseks on Teie e-postile saadetud tellimuse kinnitus.
Kindlasti märkige palun ülekande tegemisel selgitusse tellimuse number, et teaksime, millise tellimuse eest on tasutud. Maksetähtaeg on 3 kalendripäeva. Kui arvet ei ole tasutud 3 kalendripäeva jooksul, tühistub tellimus automaatselt.

Ostu-müügi leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest e-poe arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses toorikute lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

KÄTTESAAMINE & KOHALETOIMETAMINE

Sõltuvalt valitud meetodi maksumusest lisandub kohaletoimetamistasu kauba summale tellimuse sooritamisel. Kaup postitatakse Teile 5-10 tööpäeva jooksul pärast kauba eest tasumist. Valida on võimalik järgmiste kohaletoimetamisviiside vahel:

Tasuta kättesaamine, kui tulete ise kaubale järele – Milgreni stuudio-pood asub Tartus, aadressil Jakobi 36 (sinakashall hoovimaja). Kui kaup on valmis, saadame Teile teate ning võite kaubale järele tulla.

SmartPOSTi pakiautomaat 3,99 €

SmartPOST on kiire ja mugav pakiteenus nii saajale kui saatjale. Pakiautomaadid asuvad kaubanduskeskuste juures ja neile saab ligi nii autoga, jalgsi kui ühistranspordiga.
Valides ostukorvis transpordi viisiks „pakiautomaati“, kirjutage palun tellimuse märkuste lahtrisse Teile sobiv pakiautomaadi asukoht. Pakiautomaatide võimalikud asukohad leiate siit. Kui unustasite asukoha lisamast, võtame Teiega e-maili teel ühendust ja täpsustame seda.
Paki saabudes saate SMS-i teel teavituse ning isikliku koodi. Kood tuleb sisestada pakiautomaadi arvutisse ning seejärel avaneb pakiautomaadi uks ning saate kauba kätte. Saadetis ootab pakiautomaatides 7 nädalapäeva.

TAGASTAMINE & GARANTII

Teil on õigus tellitud kaubad 14 päeva jooksul vahetada või tagastada, kui see mingil põhjusel ei sobi. Tagastatav toode peab olema kasutamata. Kui soovite toodet tagastada, saatke palun enne postitamist teavitus aadressile info@milgren.ee, kuhu palume märkida järgnev info: tellija nimi, tellimuse number, tagastatava toote nimetus, põhjus miks tagastate ning oma arveldusarve number. Raha tagastatud kauba eest kantakse Teie arveldusarvele 7 päeva jooksul peale kauba meile tagasi jõudmist. Kauba saatekulu ja tagasisaatmise kulu tagastamisele ei kuulu.

PRIVAATSUS

Kõik ostja poolt Milgrenile edastatud andmeid kasutatakse ainult tellimuse täitmiseks ja vajadusel täiendava informatsiooni andmiseks. Milgren kinnitab, et kõiki kliendi poolt internetipoele avaldatud andmeid käsitletakse konfidentsiaalselt ning ei avaldata kolmandatele osapooltele, v.a. seadusega ettenähtud juhtudel.

KLIENDITEENINDUS

Kui Teil tekib täiendavaid küsimusi meie toodete või nende ostmise kohta, siis võtke ühendust järgnevatel kontaktidel:

OÜ Milgren
Telefon: (+372) 555 406 14
E-mail: info@milgren.ee